RUSZA REKRUTACJA NGO !!!
do udziału w Dolnośląskich Targach Organizacji Pozarządowych 2013, 26 maja 2013 r., Hala Stulecia, ul. Wystawowa 1, Wrocław
W niedzielę 26 maja 2013 r. Hala Stulecia i jej okolice staną się miejscem spotkania dolnośląskich organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej, przedstawicieli instytucji publicznych oraz firm zaangażowanych społecznie. Targi są jednym z wydarzeń zaplanowanych w ramach Dolnośląskiego Forum Organizacji Pozarządowych i Aktywności Społecznej 2013 i mają charakter otwarty. Ich celem jest promocja dolnośląskich organizacji pozarządowych oraz różnych przejawów aktywności społecznej wśród mieszkańców Dolnego Śląska, a także integracja trzech sektorów – publicznego, prywatnego i pozarządowego.
Stoisko wystawiennicze w ramach Targów jest nieodpłatne – dodatkowa opłata w wysokości 50,00 PLN jest przewidziana jedynie przy stoisku z dostępem do prądu (liczba stoisk jest ograniczona).
Nabór organizacji i podmiotów trwa od 15 marca do 15 kwietnia 2013 r. i odbywa się poprzez formularz elektroniczny dostępny na stroniewww.halastulecia.pl/ngo
Do 30 kwietnia wszystkie organizacje i podmioty zostaną poinformowane o zakwalifikowaniu się.
Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Targów dostępnym w załączeniu i na stronie wydarzenia.
Informacji nt. udziału w Targach udziela Urszula Bandurowska - Fundacja „Umbrella” - każdy poniedziałek i czwartek w godzinach od 9.00 do 15.00, tel. 71 3597500, targi@sektor3.wroclaw.pl.
Szczegóły na stronie: www.halastulecia.pl/ngo
Organizatorami Dolnośląskiego Forum Organizacji Pozarządowych i Aktywności Społecznej 2012 są: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych, Fundacja Wspierania Organizacji Pozarządowych „Umbrella”/Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3, Stowarzyszenie Nowa Rodzina
Dolnośląskie Targi Organizacji Pozarządowych 2013
są wydarzeniem współfinansowanym ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.